Nieuw bestuurslid gezocht
26 september 2019
Beste leden van de VvE
Wegens het aanstaande vertrek van een van onze bestuursleden zijn wij op zoek naar iemand die beschikbaar is voor deelname aan het bestuur van de VvE Westerkaap 1.
Het bestuur bestaat op dit moment uit 4 leden die zich bezighouden met de dagelijkse gang van zaken.
De reguliere werkzaamheden van de VvE bestaan o.a. uit:
*Contact houden met- en vragen van bewoners beantwoorden zoals bij het aanvragen van tags en parkeerpassen, klachten, informatie bij verhuizingen en handhaving van huisregels.
*Informatie naar bewoners middels berichten op de website.
*Aanspreekpunt voor de huismeester en een aantal leveranciers, het begeleiden van processen zoals vernieuwing liften, intercomsysteem, het begeleiden van storingen, lekkages etc.
*Contact en afstemming met Westerkaap 2, buurtorganisaties en Gemeente.
*Het bijhouden van de meerjarenplanning inzake onderhoud aan het gebouw en controleren van contracten met leveranciers in overleg met onze beheerder Stedeplan.
*Het opstellen van de begroting en controleren van financiën en boekhouding.
Wij zijn op zoek naar iemand die zich actief wil inzetten voor de belangen van de VvE en affiniteit heeft met een of meerdere van deze gebieden. Tijdsinvestering zou ongeveer 2 tot 4 uur per week zijn, en een keer per maand is er ’s avonds een bestuursvergadering.
Heeft u hier belangstelling voor, of wilt u nog wat meer weten, stuur dan een mail naar bestuur@westerkaap1.nl of neem contact op met een van ons. Voor de contactgegevens van het bestuur zie de website www.westerkaap1.nl
Met vriendelijke groet,
Bestuur VvE Westerkaap1